Vodafone Şikayet Dilekçesi

27

dilekce-ornegi

Tüketicilerin yasalar önünde korumaları gereken en doğal haklarından birisi de Şikayet etme hakkıdır. İstemediğiniz ve rahatsız olduğunuz durumları yasal prosedürler çerçevesinde bildirmek için şikayet dilekçeleri hazırlamak ve bu şekilde müracat etmeniz gerekmektedir. Şikayet dilekçesi ile şikayetinizi bildirmenizin ardından yasal süreç başlayacak ve şikayetiniz değerlendirmeye alınacaktır.

Sizlerin şikayetlerinizi bildirmeniz için gerekli dilekçeleri hazırlamakta sizlere yardımcı olabilmek adına, bir çok farklı şikayet dilekçesi örneğine yer verdik. Sizlerin tek yapmanız gereken bu dilekçe örneklerinden sizin şikayetinize uygun olan dilekçe örneğini bulmak ve üzerine tıklayarak bilgisayarınıza indirmek. İndirme işlemi tamamlanınca word belgesinin üzerinde istediğiniz oynamayı yapabilir. İşleminiz bitincede kolayca yazdır tuşuna basarak yazdırabilirsiniz. Kolay gelsin!

şikayet dilekçesi

T.C.

……………………………………. KAYMAKAMLIĞI’NA

(Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı’na)

T.C.Kimlik No                        :

Şikayet Eden                         :

Adresi                                     :

Tel/Faks/E-posta                 :

Şikayet Edilen                       :

Adresi                                     :

Şikayet Tarihi                        :

Şikayetin Parasal Değeri    :

Şikayet Konusu                    : Fatura Bedeli

İzahat                                     : Vodafone 23.02.12 tarihinde hesap kesimi olan 5xx xxx xxxx numaralı telefonumda kullanmış olduğum kotalı tarifemde, tarife bittiği bilgisi mesajı 2 gün sonra tarafıma ulaşmış olduğundan bilgim dışında, 2 gün içerisindeki tüm konuşmalarım için tarife aşım için ek ücret talep edilmiştir.

 

Hukuki Sebepler                  :  4822 ile değişik, 4077 sayılı kanun, Borçlar kanunu ve sair mevzuat.

Sübut Sebepleri                   :  Fatura, irsaliye, servis fişi, garanti belgesi  bilirkişi, tanık ve ispata yarar her türlü delil.

Sonuç ve İstek                      : Yukarıda arz ve izah ettiğim sebeplerden ötürü ;

Ürün bedelinin iadesine/ürünün yenisi ile değiştirilmesine/ayıp oranında indirim yapılmasına/onarım bedelinin alınmamasına

Karar verilmesini arzederim. ………/………/20…..

Paylaş

27 yorum

  1. vodafon hattım var, bulunduğumuz yer turistik alan olmasına rağmen en yakın verici baz istasyonu 4-5 km. ama evde konuşamıyoruz, yaz dönemi ne ise dışarı çıkıp konuşuyoruz ama kış döneminde çile çekiyoruz bunun mutlaka çaresi vardır..burada devamlı çalışanlar ile görüştüm…hepsi bu yüzden turkcell hattına geçmişler…

  2. bünyamin yıldız on

    demetevler deki geylani vodafone ldtişti merkez bugün gittigimde bana yanlış bilgi vererek arklı tarifeye geçmemi sagladı geçtigim tarifeden memnun degilim kandırıldım

  3. merhaba. Ben Muhsin daha önce kullanmış olduğum aylık 500 dk ve 10000 sms paketi ilgili müşteri hizmetleri ile irtibata geçip başka bir tarifeye geçmek istedim. Ancak kullanmış olduğum paketin iptali hakkında bilgi verilmesi gereken yerde istemiş olduğum pakete geçiş işleminiz sağlanmıştır diye bilgi verildi.Daha önceki paketimi iptal etmemişler. Sadece aktarmış oldukları bilgilerle müşterileri tahrik edip baştan sağma bir taktik uygulamaktadırlar. Haksız olduklarını anladıkları zamanda şikayet kaydı ile dönüş yapılacağını belirtmektedirler. Ancak hiçbir şekilde dönüş sağlanmamaktalar. Dönüş sağladığımızda sizin bilgi vermeniz gerekiyor diye bilgi aktarılıyor

  4. Selahattin AYDEMİR on

    2 tane ismime kayıtlı vodofone hattım var yaklaşık 3 yıl önce başka bir operatörden geçiş yaptım.Yalnız faturalı olan 2 hattımdan bir tanesine 35 tl yerine 69.90 tl fatura geldi vodofone bayisine gittiğimde bana 250 sms aştığımı gelen farkın sms farkı olduğu söylendi ama sizler tarafından telefonuma herhangi bir sms doldu bundan sonra atacağınız sms ler kampanya kapsamı dışındadır diye tarafınızdan bilgilendirilmedim.Vodofonla olan sözleşmelerim 10-15 şubat 2014 tarihleri arasında bitecek 30.01.2014 tarihinde ödenmesi gereken 69,90 tl’lik faturada herhangi bir iyileştirme yapılmazsa başka operatöre geçeceğimi bilgilerine sunarım.Selahattin AYDEMİR.

  5. barış özdemir on

    2013 kurban bayramında kampanyanızdan vadafon marka telefon aldım 4 sefer arızalandı servise gitti ve şuan yine serviste ben tlf alalı 5 ay oldu toplam 1ay kullanmadım.artık yasal yollara başvuracam ilgililerin dikkatine.hatırlatıyım 50 adet vdf ailem var ben nereye onlar oraya tşk.

  6. AYDIN UYSAL on

    28 12 2013 tarihinde red clasıc 1000 dk 1000 sms ve internet paketi olan 49 tl herşey dahil aldım ilk fatura 71.80 daha sonra aynı miktar geldi. carrefour vodafone gittim itiraz ettim oradaki ……. biri hattınız açıldıktan sonra müracat edip bildirmeniz gerekir diye aptalca bişey söyledi yani ayda 22.80 tl benden hırsızlık yaptılar ve hala geçen ay numaramı tekrar yüce turkcell e taşımama rağmen fatura göndermeye devam ediyorlar hırsızlık yaparak türk milletini kazıklıyorlar

  7. Nihat Kaplan on

    13.08.2014 Tarihli 17.20 sıralarında müşteri temsilcisiyle çıkan sorun en az 20 dk müşteri temsilcisine bağlanmak için bekletildik sonra temsilciyle görüşmeye başladık sorulan sorulara net cevap verilerek karsılşığında ilgisizlik ve alakası olmayan sözlerle karsılastık yani kısaca müsteri kazanmak değilde kaybetmek istiyor ve bundan şikayet ve mağduriyetimi belirtmek istiyorum ben ihtiyacımı karsılayamadıktan sonra sizinle neden çalısmayı düşüneyim her müsteriye böle davranılırsa bilmiyorum sonunuuzu kendim ise cep telefoncuyum ve sizin mallalarınızı satıyorum ama bundan sonra sizin olan hiç birşeyi artık satmıcam ve her tanıdığım eşime dostuma bu durumu anlatıcam insanlarla ilgilenmiyolar ve hareket eeder gibi sözler söylüyolar… müşteri temsilcinin sicil numarası 54043 Kenan isimli şahısdır kendisii ayrıyetten savcılık yoluylada şikayetimi dile getiricem ben bööle bişeyle hiç karılasmadım vodafonenin sahibide olsa bu şekilde insana bu şekilde davranmaz kaldı ki o kim oluyor altı üstü bir çalısan yani siz işçilerinize böylemi yetki veriyosunuz inslarla kötü olun diee…

    • Nihat Kaplan on

      13.08.2014 Tarihli 17.20 sıralarında müşteri temsilcisiyle çıkan sorun en az 20 dk müşteri temsilcisine bağlanmak için bekletildik sonra temsilciyle görüşmeye başladık sorulan sorulara net cevap verilerek karsılşığında ilgisizlik ve alakası olmayan sözlerle karsılastık yani kısaca müsteri kazanmak değilde kaybetmek istiyor ve bundan şikayet ve mağduriyetimi belirtmek istiyorum ben ihtiyacımı karsılayamadıktan sonra sizinle neden çalısmayı düşüneyim her müsteriye böle davranılırsa bilmiyorum sonunuuzu kendim ise cep telefoncuyum ve sizin mallalarınızı satıyorum ama bundan sonra sizin olan hiç birşeyi artık satmıcam ve her tanıdığım eşime dostuma bu durumu anlatıcam insanlarla ilgilenmiyolar ve hareket eeder gibi sözler söylüyolar… müşteri temsilcinin sicil numarası 54043 Kenan isimli şahısdır kendisii ayrıyetten savcılık yoluylada şikayetimi dile getiricem ben bööle bişeyle hiç karılasmadım vodafonenin sahibide olsa bu şekilde insana bu şekilde davranmaz kaldı ki o kim oluyor altı üstü bir çalısan yani siz işçilerinize böylemi yetki veriyosunuz inslarla kötü olun diee…

  8. öner GÖKÇE on

    10 yıllık vodafon kullanıcısıyım faturalarımı zamanında ödememe rağmen son 3 aydır tarife değişikli yapamıyorum sistemde kara listede olduğumu gösteriyor bu olayı mahkemeye taşıyıcam hiç yardımcı olmuyorlar

  9. Hattımda az önce yüklediğim 7 lira vardı şimdi -5 e duşmuş. Bizim sulalenin ucretlerini benden kesiyorlar. Yeter ya her ay 7lira kesilir mi !

  10. Fırat Baday on

    Vodafon müşteri hizmetlerin den şikayet çiyim geçen ay sms paketi satın aldim kullandim bu ay iptal ettim sms paketini ipptal ettigim halde benden ücret talep ediyorlar bana mesajj geldi ve sms paketimi iptal ettim ve sonra tekrar mUsteri hizmetlerini ariyarak kendim iptal ettim sms paketini ve bu gün aradigimda ordaki hanim efendi bana diyoki siz hesap kesim tarihinden önce iptal ettirmemissiniz hatta bana mesaj geldi mesajin içerigi soyle sms paketini iptal etmediginiz sürece her ay yenilenecektir tabi ben bu mesajdan sonra ayni gün iptal ettim ama genede faturaya yansitilmis ha bide unutmadan kusura bakmayin ama müsteri temsilcileriniz konusma kabiliyeti sıfır arada bir kayıtlari dinleyin lütfen

  11. Vodofone bursa nilüfer baraji civarlarinda şebeke sorunu vardır. Zizden istedigim şebeke sorununu çözüm 11 yildir vodofone kulanıyorum turksel e geçmek istemiyorum bu dilek ceyle ilgilen meseniz turksel e geçecegimi geçecegimi belirt mek isterim.

  12. recep tutar on

    vodofon gibi kurumsal bir firmanın 7979 numaralı sahtekar bir firmaya aracılık etmesini kınıyorum 7979 gelen mesajı okumak için acında siteye üyelik istemi için evet denilir denizmez 59 .00 tl ayıdat işlemi uygulayan serefsiz ve ahlahsız bir firmaya aracılık etmenizi kınıyorum mesajları silmedim firmayı ve aracılık ettiğiniz için sizide tükediçi haklarına şikayet edecegim.sizinde bu işte fayda sağlayıp kullanıcıyı madur ettiğinizi düşünüyor ve bu büyük kurumsal bir firma için cok üzülüyor ve üzerime olan 8 hattın başka bir operatöre geçmesini sağlayacagım.bilğilerinize

  13. Gülcan Yöndem on

    Vodafon müsteri hizmetlerinden arandim ve anlik fatura degisimi yaptilar ve bana bu faturadan memnun kalmadigimda hicbir ücret ödemeden ayrilabilecegimi ama o zamana kadarki kullandiginiz indirimlerin geri alinacagini söylediler su anda cikis yapmak istedim benden cayma bedeli istendi müsteri temsilcisiyle yapilan görüsmenin dinlenmesini ve tarafima bildirilmesini bu haksiz yere alinan cayma bedelinin iptalini rica ederim .

  14. veysi bilgin on

    ben 2 yıldan beridir vodafon kullanıyordum AMA artık yeter insanları ve beni soydunuz sözleşmem YOK tahüyüt YOK peki neden cayma bedeli alıyorsunuz evet size soruyorum vodafon .ben veysi bilgin bir tüketici olarak bütün kanuni haklarımla kendimi savunacak gerek hukiki gerekse asli sekilde avukatım aracılığıyla benden alınan fazla paralar(HARAC) ları savcılığa vereceğim dilekceyle geri alacam.Bu yorumu her kim okuduysa vadafon hattını hemen iptal etsin .Ben tafsiye etmiyorum insanları soyuyorlar haksız yere sözleşmeyi bahane ederek fazla fazla paralar alıyorlar ben savcılık aracılığıyla benden alınan paraları geri alıcam.sizde böyle bir durumla karşı karşıya gelmişseniz sizde hakkınızı savunun..SİZLERİ VODAFONU BİLİŞİM SUCLARINA ŞİKAYET EDECEM.

  15. Emine Özdemir on

    Ben magdurum vodafone guvenmistim ama kullanmadigim kapattığı hattan bana 1900 lira avukat ücreti hiç bir şekilde odemicem yasal yollara basvurcam

    • Çağdaş Arda on

      emine hanım ben de aynı haksızlıktan müzdaripim ne oldu hakkınızı alabildiniz mi merak ediyorum ben de yasal yola başvurmayı düşünüyorum.

  16. vofone genel müdürlüğüne ben HAYRİYA KARACA 569381173866 TC KİMLİK NUMARAM ben haci mutahir mahallesi haci sülayman efendi sokak. akbulut abartmanı dan no 2 daireden talet hilal cami sokak 48/1 nolu haneye taşindim 07.19.2016 tarihinde taşindım nakıl için vodofone bahisini başvurdum vodofone telekoma başvurduk dediler fakat türk telefomda öyle bir kayıt yoktur dedi vodofone tekrar başvurdum yapabilceğimiz bişey yok dedi ilgilenmenizi arz ederim KONYA EREREĞLİ

  17. göksel Acımaz on

    ben yaklaşık on beş seneye gecik vodofonla çalışıyorum şuana kadar çok memnun idim şimdi iki faturamda internet aşımına girdiğime söylüyorlar ben hiç internet kullanmadım onun için bunu halletmenizi istiyorum ben çalışan biriyim bu paralar bana çok geliyor lütfen bunu halldtin yoksa vodofonu terk edeceğim ve bunraları hakkıma helal etmiyorum bunu bilin sizler orada ekmek davasına bekliyorsanız bende ekmeğimi zor kazanıyorum lütfen ilgilenmenize rica ediyorum beni inşallah anlarsınız benim ailem ve çevrem tüm vodofonlu bir faturam 145 tl ödedim ikinci faturam 110 tl geldi ödemedim konuştuğumu ödeyim amma internet aşımlarını halletmenizi rica ediyorum siz oturduğunuz yerden kazanıyorsunuz ben zor koşullarda kazanıyorum ben öderim amma helal etmem. bu sorunumla ilgilenirseniz sevinirim.

  18. günay bilal on

    binlerce insan vodafontan şikâyetçi bende şikâyetçiyim İstanbul icerenköyde vodafon bayisine gittim kampanya vardı ilk ay bedava ikinci ay ayda20 tl. kabul ettim sozlesme bile hazırlamadılar bir ay sonra 28.80krş geldi vodofonu aradım yanlışlık olmuş sonraki fatuadan düşeriz dediler bende inandım ertesi ay 144tl geldi benim telofonumda interet yok 20 tl.lık telofon yes no diyorum Yalova vsisiodofona gittim iptal ettim benden haksız alınan 28tl.nın geri ödenmesive 144tlnin iptalini istirham ediyorum

  19. Sayın vadafon yetkilileri bundan yaklaşık 1 buçuk ay önce faturalı hattımla avea şirketinden ayrılarak vadafona geçtim . keşke geçmez olaydım .
    bütün evraklarımı yani kimlik bilgilerimle ve kimlik fotokopisi ve herhangi faturam fotokopisi ile sözleşmeyle geçiş yaptım . . 25 gün sonra evrak eksikliği sebebiyle vadfone red rarifem kısıtllama yaptılar . . yanlışlık olmuştur diye yakın vadafon cep merkezine giderek . kimlik fotokopisi ile bu aya ait diğer telefon faturamla gittim sözleşmeyi tekrar imzaladım . ve o gün tekrar hattınız açılmış mesajıyla rahatladım . fakat beni şaşkınlığa uğratan tekrar 5 gün sonra hattımı tamamen kapatmışlar . sebebi ise tekrar evrak eksikliğiymiş .. bu beni çileden çıkarttı . . ben öğretmenim . dışarıdan arayan vatandaşlar tam 5 gündür bana ulaşmaz oldular . .internet bankacılığından işlem yapamamaktayım . size sorum şu ‘’ benim zararımı kim karşılayacak .?? ‘’ hattımın açılmasını sizden rica ediyorum . maddi ve manevi zararımı karşılamanızı talep ediyorum . vadafon şirketini büyük bir şirket olarak biliyordum . tüm müşteri temsilcileriyle yaptığım konuşmada bana kesinlikle cevap veremediler .. vadofon yetkilileri içinde kesinlikle iletişim yok . çağımızın en önemli iletişim aracı olan telefon hattı hiçbir geçerli bir sebep olmadıkça kapatılamaz bu bir yasal suçtur. lütfen yazdıklarımı dikkate alın ve en yakın zamanda sorunumun giderilmesi için . cevap bekliyorum .

  20. bu vodofon u seçtiğim gün yapmışım ben yanlışı müşterilerinin mağduriyetini gideremeyen vodofone a yazıyorum sen bu işi yapma.

  21. bu vodofon u seçtiğim gün yapmışım ben yanlışı müşterilerinin mağduriyetini gideremeyen şirkete yazıyorum sen bu işi yapma…

  22. Benı özel müşteri diye vodafone Red e geçirdılergeçen Mart ayından beri güya 45 TL olan faturamı sagolsunlar 60tl den aşağı ödemedimgeçen ay 150 buay da 453tl fatura ile bayağı bi kazık yedim tlf aldım bide dandik 110 TL oldu ama her ay bi kazık yedim napayımmmmmmmmmm

  23. Bir telefondan olan beklentilerinizi 6 ya katladık diye öve öve biteremedikleri smart 6 aldım 1.5 yıl oldu yalnız bir yıl kullanamadım ayda bir bozuluyor en son ekran kırıldı 350 tl istendi verdim telefon geldi kamera çalışmıyor hoparlör patlak sinirli bir anımda avcumun içinde sıktım tekrar kırıldı yılda 3 ay garanti de duruyor ben kullanmak için aldım yalnız benden çok garanti de mağduriyetimin giderilmesini istiyorum dönüşü yapılmasını istiyorum

Yorum Bırakın!