Tüketici Hakları Şikayet Dilekçesi

37

dilekce-ornegi

Tüketicilerin yasalar önünde korumaları gereken en doğal haklarından birisi de Şikayet etme hakkıdır. İstemediğiniz ve rahatsız olduğunuz durumları yasal prosedürler çerçevesinde bildirmek için şikayet dilekçeleri hazırlamak ve bu şekilde müracat etmeniz gerekmektedir. Şikayet dilekçesi ile şikayetinizi bildirmenizin ardından yasal süreç başlayacak ve şikayetiniz değerlendirmeye alınacaktır.

Sizlerin şikayetlerinizi bildirmeniz için gerekli dilekçeleri hazırlamakta sizlere yardımcı olabilmek adına, bir çok farklı şikayet dilekçesi örneğine yer verdik. Sizlerin tek yapmanız gereken bu dilekçe örneklerinden sizin şikayetinize uygun olan dilekçe örneğini bulmak ve üzerine tıklayarak bilgisayarınıza indirmek. İndirme işlemi tamamlanınca word belgesinin üzerinde istediğiniz oynamayı yapabilir. İşleminiz bitincede kolayca yazdır tuşuna basarak yazdırabilirsiniz. Kolay gelsin!

şikayet dilekçesi

T.C.

……………………………………. KAYMAKAMLIĞI’NA

(Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı’na)

T.C.Kimlik No                        :

Şikayet Eden                         :

Adresi                                     :

Tel/Faks/E-posta                 :

Şikayet Edilen                       :

Adresi                                     :

Şikayet Tarihi                        :

Şikayetin Parasal Değeri    :

Şikayet Konusu                    :

İzahat                                     :

 

 

 

 

Hukuki Sebepler                  :  4822 ile değişik, 4077 sayılı kanun, Borçlar kanunu ve sair mevzuat.

Sübut Sebepleri                   :  Fatura, irsaliye, servis fişi, garanti belgesi  bilirkişi, tanık ve ispata yarar her türlü delil.

Sonuç ve İstek                      : Yukarıda arz ve izah ettiğim sebeplerden ötürü ;

Ürün bedelinin iadesine/ürünün yenisi ile değiştirilmesine/ayıp oranında indirim yapılmasına/onarım bedelinin alınmamasına

Karar verilmesini arzederim. ………/………/20…..

 

Paylaş

37 yorum

  1. Aldigim pardusude bir ay icerisinde farkettigim tulenme oldu bunu gosterdim fabrikaya gonderdiler 20gun sonra ancak bikere daha getirirsem degistirilebilir mis ne yapmaliyim

    • Merhaba. Ben instagramda liindobabyoyuncak dan kasım ayın15 de 80 dollar ödeme yaparak. Oyuncak sifariş etdim. Sifarişden önce her msj ıma cevab veriyorlardı. Ne zaman ödeme yapdım msj larıma gec cvb vermeye başladılar. Kargonu gönderdiklerini söylediler amma ne kadar kargo takib kodu istedimse vermediler. Sonda da beni engellediler instagramda. Kargonu yurtdışına gönderilmeli idiler. Amma 4 haftadı göndermiyorlar. Bana yardımcı olursanız sevinirim.

    • Merhaba. Ben instagramda liindobabyoyuncak dan kasım ayın15 de 80 dollar ödeme yaparak. Oyuncak sifariş etdim. Sifarişden önce her msj ıma cevab veriyorlardı. Ne zaman ödeme yapdım msj larıma gec cvb vermeye başladılar. Kargonu gönderdiklerini söylediler amma ne kadar kargo takib kodu istedimse vermediler. Sonda da beni engellediler instagramda. Kargonu yurtdışına gönderilmeli idiler. Amma 4 haftadı göndermiyorlar. Ben ne yapmalıyım? Bana yardımcı olursanız sevinirim.

  2. yaklaşık 8(sekiz) ay önce quatro f1453 telofon aldım aldıktan tahmini 2(iki)ay sonra ekranda çatlak olustu garantiye gönderdim garanti kapsamına girmiyo dediler. garantiden çıkmasın diye 200(iki yüz) tl para verdim yaptırdım. şimdi ise tel elimdeyken dokunmatık çalışmadı. düşme falan da yok suya falan temasta yok şimdi de sıvı teması var dediler.(daha önceden yağmur damlamıştır.elinizi yıkayınca elinizdeki sudan etkilenmiştır yanı sudan sebepler üretiyorlar) ana kartı degişecek dediler. benden 270(ikiyüzyetmiş) tl para istiyorlar.düşüncem dispirütör sıkıntısı yada teknik servis sıkıntısı diyorum.ben hakkımı helal etmiyorum. nasıl bir yol izleyecegim konusunda da kararsızım. mahkemeye vermeyi düsünüyorum. ne yapmalıyım

      • MEHMET Soner ORMAN on

        yaklaşık 1 yıl önce bana vodafondan bir mesaj geldi e faturaya geçin size 15 gün boyunca 2 gb internet bedava dediler bende e faturaya geçtim ay sonunda 259 tl fatura geldi müşteri hizmetlerini aradım internet borcu olduğunu söylediler benim internet paketim olmadığını söyledim inceleme yaptılar haklı olduğumu söylediler ama herhangi bir işlem yapmadılar belli bir süre sonra hattımı kapattılar yine aradım müşteri hizmetlerini yine kısa bir inceleme yaptılar herhangi bir internet paketim olmadığını söylediler ve yine haklı olduğumu bana söylediler.sonuçta icraya verdiler ilgili avukata durumu anlattım siz ödemeyi yapın ve tüketici haklarına başvurun ödediğiniz parayın tekrar alırsınız dedi bende 650 tl ödedim avukata.şikayetçiyim ve ödediğim ücreti tekrar iadesini talep ediyorum.SAYGILARIMLA

  3. Sefaköydeki Armoni park teknosa şübesinden eşime N SMART POWER BANK aldim memnun kalmadim iadesini istedim yapmadilar servise gonderdiler bir işlem yapilmadan geri aldim ürün kodu 20130 ve eşime zorla imza atirdilar sorduk neden imza aticaz servise gonderdiginize dahil imza mecburi ve sorun yaptilar iade yapmiyoruz dediler şikayetçiyim ne yapicam urun elimde kaldi

  4. Fatihustaoğlu on

    Bana bu gün Turkcell’den mesaj geldi kredi ile ilgili bende internet üzerinden bakım derken faturama 30 tl yansıtmışar bende bunun iptalini istedim olmaz dediler bunun için sizden yardım bekliyorum saygılarımla

  5. LAZER İÇİN BİR GÜZELİK MERKEZİ İLE GÖRÜŞME YAPARAK ÜYE OLDUM VE BİR SÖZLEŞME ADI ALTINDA İMZA ATIM İLK SEANSA GİTTİĞİMDE BİR MAKİNEYE GİRDİM VE ACIYA KESİNLİKLE DAYANAMADIM VE BANA ORDA ACISIZ MAKİNEMİZ VAR İSTERSENİZ ONA ALALIM SENİ DEDİLER VE DİGER MAKİNEYİ BIRAKIP AGRISIZ MAKİNA İÇİN MANA TEKRAR EKSRADAN ÜÇRET İÇİN İMZA ATTIRDILAR VE SONUÇ ALAMADIM CÜNKÜ MAKINA BOZUK OLDUĞUNU BEN GERMEK İSTEMEDİĞİMİ VE İMZALADIĞIM KAGİTLARI İSTEDİĞİMDE SÖYLEDİLER BEN ÖDEDİĞİM PARAYIDA TALEP ETMİYORUM AMA BANA VERMEDİLER VE BANA GİRDİĞİM SEANSI SAYMAYACAKLARINI VE 2 SEANS BEDAVA VERECEKLERİNİ SÖYLEDİLER AMA BEN ORDA BU HİZMETİ ALMAK İSTEMİYORUM NE YAPMAM GEREK ÇÜNKÜ ONLARA OLAN GÜVENİM SUİSTİMAL EDİLDİ VE HİZMET ALMAK İSTEMİYORUM.

  6. Kasaba mağazasından ayakkabi aldim 2ay gecmeden ayakkabi renk verdi 2 ay değil de sanki 10 yıllık ayakkabi gibi gözüküyor götürdüm değişim talep ettim garantiye yolladilar ve 3hafta sonra sonuç olumsuz geldi ayakkabi giyilcek durumda değil ne yapmam gerekiyor

  7. serpil duran on

    3 hafta önce Gediz pen den pencere taktırdım yapılan iş tamamen eksik balkon kapısı küçük yapılmış ikiodanın pencereleri tamkapanmıyoriki cam arası buğulanıyor yapan kişi faturamı vermiyor muattap kimseyi bulamıyorum mafuriyetlerimin giderilmesini istiyorum

  8. acar yılmaz on

    Ataturk hava alaninda ic hatlarda bulunan flora magazasi parfum ve gozluk satmaktadir sahte ve kacak urun fais fiyatlara orjinal diye satiliyor yolu otarafa dusenleri uyarmak istiyorum bu firma hakkinda gereginin yapilmasini istiyorum firma sahibi serkan beya marasliymis bunuda dikkate alin

  9. Özcan kose on

    Türk telekom aveya 19tlye bi pakete abone oldum 1 ay dolduktan sonra Kontur yuklemedim paketim iptal olmuş bana bi haber veya da bi MS atılmadı ve 25 TL yukledim bir saat sonra fecebok a girdim yaklaşık bi 5 dakika içinde 2 kez girip çıktım ilkinde 4 tl diğerinde 21_TL toplamda 25 TL yi hepsini bitirmiş ve bana bi MS dahi gondermediler ve müşteri hizmetlerini aradım bana yapilacak birşey yok dediler diyer bayiler boyle bi konuda haber veya MS atiyorlar hakkımı helal etmiyorum

  10. Umraniyede bi lazer merkezinin onunden gecerken 12 yaslarinda bi cocuk bana abla lutfen gelin bilgi alin sadece gunlugm 20 lira ddedi ve bende dayanamadim bilgi alirken bi belge imzaladm ve bana sole denildi ne zaman gelirsenir gelin bu indirimden yararlanicaksiniz tek amacimiz bu dedi zorunlu odemek zorundasiniz yada 7 is gunu icinde iptal etmek zorundasinz asla denilmedi 1 ay sora aradilar ve sizi avukata veriyoruz dediler ne yapmam lazim

  11. ezgi karataş on

    Butik Vanilya adındaki İnstagram hesabından iki elbise aldım. Biri Fahriye Evcen üzerindeki elbise. Bu elbisenin S bedenini istedim ve yetkili bana elbisenin kalıplarının dar olduğnu ve M almamı söyledi bende M bedeninin siparişini verdim. Diğer elbisede kısa siyah bir elbiseydi bununda S bedenini istedim. Kargom geldiğinde elbiselerin M olanı l, s olanı M geldi. Üzerime olmadı çuval gibi durdu. Tekrardan mesaj attım ürünlerim geldi ama büyük beden göndermişsiniz çok üzgünüm ve Fahriye Evcen 1 hafta sonra giymem gerek ne yapabiliriz dedim değiştirelim dediler. Ürünleri gönderdim kargodan teslim alındığına dair teit aldım ürünler gelmedi diyip duruyorlar. Defalarca günlerce sordum ne zaman ürünlerimi göndericeksiniz giymem gerek diye cevap vermiyorlar. Cevap verdikleri zamanda ürünler neydi he sizin değişim mi diyorlar bir daha yazmıyorlar 28temmuzdan beri paramı istiyorum hala vermediler

  12. ezgi karataş on

    Butik Vanilya adındaki İnstagram hesabından iki elbise aldım. Beni resmen kandırdılar bedenleri var diye. Sizi şikayet edeceğim dediğimde dönüş yaptılar aldığız ürünlerin bedenleri yok para iadeside yapmıyoruz başka ürün seçin. Sırf para koparmak için üzerime olmıcak elbıseler göndermişler resmen. Beğendiklerimi yok diyorlar. Napıcam ben hiç beğenmediğim bir elbiseye varsa tabi o kadar paramı vereceğim. Dolandırıcılık bu. Ne aramalara ne mesajlara cevap alamıyorum. Şikayet edeceğim diyorum dikkate almıyorlar. Yasal olmayan yollarla faturasız ürün satmaktadır. Haftalardır ne ürünlerimi ne paramı alabiliyorum. Bunlar gibilere bir çözüm bulmak gerek.

  13. Rifat Çiçek on

    Bulundugum bolgede cep telefonu ile saglikli iletisim yapamiyorum, turkcell musteri hizmetlerini senelerdir ariyorum hep ilerki zamanda bakilmak uzere kayit altina alinmisdir diye mesaj gonderiyor, bu ilerki zaman ne zaman diyorum musteri hizmetlerine , yapacak birsey yok, tekrar rapor olusturamam diyor , ama biz yerlesim bolgesi olarak magduruz, telefon bir cekiyor yonumu cevirdigimde hat kopuyor ,veya hic hareket etmedende hat kopabiliyor.
    Bazen onemli gorusmeler oluyor rezil oluyoruz, internet baglantisida ayni sekil.
    Musteri temsilcine turkcellin en tepedeki yetkilisi kimse ona bu bilgiyi iletin bizim maduriyetimizi onbes gun icinde gidersin yoksa kanuni islemlere gidecegimizi soyluyoruz, ama musteri temsilcisi hala kendi bildigini okuyor,
    Sehirdeki vatandasin haklari neyse, kirsal kesimdeki vatandasin haklarida aynidir , bunu bir sikayet olarak kabul olmasini arz ediyorum.
    Turcell yetkililerinin bilgisine.

  14. benim 2 aylık telefonum vestel venüs 5220 kendine kendine kapandı ve komut sistemine geçti daha sonradan açılınca ekranda dokunmatik sorunu oldugunu gördümve kendim götürüp garantiye verdim 1 hafta sonra beni arayıp sıvı teması oldugunu söylediiler ki asla öyle birley olmadıgına eminim ki ben yazılımsal sorun oldugunu söyledigim halde onlar sıvı teması diye diretip 250 tl ödemem talebi sonucnda yapacaklarını söylediler ve bende ödemedim yazılımsal bir sorun oldugunu biliyorum çünkü ve telefonum yazılım yüklenerek size ulaşılacaktır dendi ve telefonum elime ulaştıgında yazılım yüklenmemiş ve bozuk bir şekilde bana ulaştırıldı,halkı kandırmayı kendilerine görev edinen bu şirketin beni dolandırmasına izin vermedigim için şu an telefonum bozuk gereginin yapılmasını arz ediyorum…

  15. 4 gün önce petshoptan kuşuma eş aldım hasta çıktı değiştirmek için götürdüm ve dört gün geçtiği için alamam geri dedi bnde hasta olduğunu söyledi kabul etmedi ne paramı geri iade etti nede yenisiyle takas etti esnaftan çoğu insan şikayetçi nereye şikayet edebilirim

  16. Aydın kol on

    Sultanbeyli emlak konutları 370 ada a3 blokta oturuyorum birbucuk senedir burdayım asansörleri açılmıyor 6. 7. Aydır sigorta atıyor durduk yere her seferinde ikaz ediyorum çözüm üretilmiyor aydat almaya gelince padişah olup içrata gelince soytarı oluyorlar bu duruma çözüm üretilmesini istiyorum.

  17. Zeynep okur on

    Samsung not 3 vardı garantisi kapsamı içindeki telefonumu kadıköy servise verdim iki gün içinde değişim dediler merkeze gideceği söylendi 22.10.2016 ürün kabul tarihi bugün 1.12.2016 ve çağrı merkezi değişim red olduğunu servis ne diyeceğine bakmalıymışım dün servisteydim oda çağrı merkezine yönlendiriyor tam bir rezalet hala parasını ödüyorum

  18. Sarev eskişehir mağazasından 163tl ye bir yasþık aldım .Bir gecenin sonunda yaptıktan gaz kokusu çıkmaya başladı.Geri götürdüm değişim için.Kullandığım için olmazdediler .Nasıl bilicejtim kullanmadan arizasini acaba anlamadım.Ne yapabilirim.

  19. Tüketicilerin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’dan kaynaklanan uyuşmazlıklarının çözüm yerleri; tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleridir.

    Tüketici Hakem Heyetleri illerde Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü, ilçelerde Kaymakamlık bünyesinde oluşturulmuştur

    Tüketici Mahkemeleri ise Ankara, İstanbul, İzmir Adana, Antalya, Bursa, Samsun, Konya, Mersin ve Kayseri illerinde kurulmuştur. Bu iller dışındaki il ve ilçelerde başvurular Tüketici Mahkemesi sıfatı ile Asliye Hukuk Mahkemesi’ne yapılmalıdır. Bu mahkemelerde açılacak davalar her türlü resim ve harçtan muaftır.

    Değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetlerine, üç bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine, büyükşehir statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirası ile üç bin Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine başvuru zorunludur. Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılamaz.
    Tüketici hakem heyetleri kendilerine yapılan başvuruları gereğini yapmak üzere kabul etmek zorundadır.
    Başvurular, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine yapılabilir.

    Tüketici hakem heyetleri uyuşmazlık konusuna ilişkin her türlü bilgi ve belgeyi taraflardan, ilgili kurum veya kuruluşlardan isteyebilir.

    İl ve ilçe tüketici hakem heyetinin verdiği kararlar tarafları bağlar.

    Tüketici hakem heyeti kararları 11/2/1959 tarihli ve 7201 sayılı Tebligat Kanunu hükümlerine göre taraflara tebliğ edilir.

    Taraflar, tüketici hakem heyetinin kararlarına karşı tebliğ tarihinden itibaren on beş gün içinde tüketici hakem heyetinin bulunduğu yerdeki tüketici mahkemesine itiraz edebilir. İtiraz, tüketici hakem heyeti kararının icrasını durdurmaz. Ancak talep edilmesi şartıyla hâkim, tüketici hakem heyeti kararının icrasını tedbir yoluyla durdurabilir.

    İtiraz olunan kararın, esas yönünden kanuna uygun olup da, kanunun olaya uygulanmasında hata edilmiş olmasından dolayı itirazın kabul edilmesi gerektiği veya kanuna uymayan husus hakkında yeniden yargılamayı gerektirmediği takdirde tüketici mahkemesi evrak üzerinde, kararı değiştirerek veya düzelterek onama kararı verebilir. Tarafların kimliklerine, ticari unvanlarına ait yanlışlıklarla, yazı, hesap veya diğer açık ifade yanlışlıkları hakkında da bu hüküm uygulanır. Karar, usule ve kanuna uygun olup da gösterilen gerekçe doğru bulunmazsa, gerekçe değiştirilerek veya düzeltilerek onanır.

    Tüketici hakem heyeti kararlarına karşı yapılan itiraz üzerine tüketici mahkemesinin vereceği karar kesindir.

    Tüketici işlemleri ile tüketiciye yönelik uygulamalardan doğabilecek uyuşmazlıklara ilişkin davalarda tüketici mahkemeleri görevlidir.

    Tüketici mahkemeleri nezdinde Bakanlık, tüketiciler ve tüketici örgütleri tarafından açılan davalar 2/7/1964 tarihli ve 492 sayılı Harçlar Kanununda düzenlenen harçlardan muaftır.

    Tüketici davaları, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu yerdeki tüketici mahkemesinde de açılabilir. Umarım bazı arkadaşlara yardımcı olur

  20. Mahir İnceçubuk on

    Emlakçidan yeni binada 1. Katta ev aldım evin perde betonuna bakan yerinde mantolama ilk iki kata yapılmamış müteahhidi aradığımda beton dökülecek diye yapmadım beni bi daha arama gibi sözler işittim ne gibi bir yol izlemem gerekir ev mantolama olmadığından ve altımda siginak olduğundan soğuk oluyor. Yardım edermisiniz

  21. Allah bu internet sitelerinin eline kimseyi düşürmesin her türlü dolandırıyorlar ve hiç birşey yapamıyoruz tek suçumuz abone olmak onların gibi avukatlarımız olmadığı için istedikleri türden dolandırıp para teklif ediyolar ama hiç birşey yapamıyorum maddi imkansızlıkdan dolayı hemen icra dairelerine yolluyorlar artık yeter insanın canına tak eden kısmı parasından çok enayi yerine koyulmak yasal tefeci adi karaktersiz vodafone ttnet allah bunların fakirden yediği hakkı burunlarından fitil fitil getirsin inşallah

  22. hasan ertas on

    ben antalya manavgat bosch bayisinden bir mikrodalga firin aldim icinde yemek varken bir anda bi yanik kokusu geldi actigimda mikrodalgayi ic kismindan yanma olmus birde boydan boya yarilmis firin servisi aradim gelip iki resim cekip 40 lira ucret aldi gitti bosc yetkili firmayi aradim sikayetimi bildirdim kullanici hatasi dediler garantisi oldugu halde yardimci olmadilar

  23. Ben 18 yasındayım 45 gün önce babamı kaybettim babam cefat etmeden önce deniz bank dan kredi cekti banka poliçesinde hastalıgıyla ilgili bölüm bos bırakılmıs ve bize bu konu hakkında soru sorulmamıstır.ve şimdi bize bu borc u ödemekten baska caremizin olmadıgı söyleniyo bu borcu ödeyecek durumumuz yok ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz poliçrnin altında imza bölümüde bos imza atılmamıs yardımcı olun lütfen .

  24. ben casper den dizustu bılgısayar aldım sıfır bozuk cıktı garantıye gıttı 3 haftada gerı geldı gelende bozukcıktı garantıye gerı gıttı 2 haftada gerı geldı şimdide cıvataları dokuluyo neyapacahımı şaşirdım bilecik söğüt kayhan malesi mihalgazi sokak no 6 kat 2 fırat mutlu

  25. ben casper den dizustu bılgısayar aldım sıfır bozuk cıktı garantıye gıttı 3 haftada gerı geldı gelende bozukcıktı garantıye gerı gıttı 2 haftada gerı geldı şimdide cıvataları dokuluyo neyapacahımı şaşirdım bilecik söğüt

  26. Zeytinburnu Olivyum alışveriş merkezi LTB jeansdan eşim bana mont almış,ancak bedeni büyük olduğundan dolayı değiştirmek üzere mağazaya götürdüm.Bana üründan parfüm kokusu geldiğini ve dolayısıyla teste göndermeleri gerektiğini söylediler.İki gün sonra test sonucu olumsuz,ve ürünü değiştiremiceklerini bildirdiler.Ürün elimde kaldı,naopmalıyım?

  27. Hatice kalkan on

    31.08.2016 tarihinde 0 km new astra 1.4 enjoy 150 hp araç satın aldım Türkiye Antalya antoto’dan araç 13.267km’de iken arac titremeye basladi ani fren yapti ikaz isiklari yakti Opel servisi’ni aradim bir cekici gonderip araci aldilar yapilan incelemelerde motorun arizali oldugu anlasildi yetkili bayiye basvuruda bulundum arac degisimi veya iadesi icin bana bu konuda yardimci olunmadi bu konuda yardiminizi istiyorum. Aracimin şasi nosu: WOLBD6ECXGG082550 aracı aldığım bayi: ANTALYA ANTOTO TÜRKİYE ( mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum. )

  28. Ayşe celik on

    Armada ankaradan twist magzasindan bi buluz aldim daha hic yikamadan 2 kil altinda kumasta yirtilmalar oldu magzaya goturdum incelemeye yoolladilar gelen cvp ne sersuniz kula ici hatasiymis sanki ben aldim kumasi ozelikle yirtim yillardir ipekyol ve tvist musterisiyim ve davranislari ve cvbi terviyesuzce bir davranis ben bu tur magzalardan alisveris yapitorum urunun arkasundalardir diye ama malesef öyle degilmiz indirim da bile ucuz olmayan maçların seneki kumaşları çürük ki 3 gibi mede yırtılma oldu ben bu hakimi so u a kadar arkasında duracağım

  29. merhaba,

    fastairmax internet sitesinden 150 tl lik ayakkabı aldım fakat benim sipariş verdiğim ürünlerden tamamiyle farklı ürünler geldi ve numaramı engelledikleri için alıcıya ulaşamıyorum acil olarak konu hakkında tarafıma dönüş yapılmasını rica ediyorum alıcı numarası internnette dolandırıcı numarası olarak gözükmektedir
    536 950 92 58

  30. Gülşen Demir on

    Hattiniza Faturali Esnek Paketi’niz dahilinde 16.06.2017 00:00’a kadar gecerli 2.00 GB yurt ici, 750 DK her yone, 4000 SMS her yone hakkiniz 35.00 TL karsiliginda 16.05.2017 00:00 itibariyla yuklenmistir. Paketinizde kalan haklari ogrenmek icin OZET yazip 7000’e gonderebilirsiniz. Vodofondan telefonuma iletilen gerçek borç yanlız vodofondan bana otomatik ödeme talimatı verdiğim extreme 85 ve 85 iki fatura geldi önceden hat üzerinde telefon faturam da vardı ve 85 liraydı kısacası 35 liralık faturayı 170 lira olarak benden aldılar şikayet dilekçesi iki üç tane yazdım cokca aradım geri dönmediler bir aydır beni oyaliyorlar .ilginiz için şimdiden teşekkür ederim

  31. Ben vodafon net kullanıyorum nakil yaptırdım fakat internet erişimim hala yok aradım ilgilenen olmadı 1ay oldu hala bir işlem yapmadılar tahüttlü olduğu içinde kapattıramıyorum ama aylık 49 lira fatura ödüyorum ne yapmam gerekiyor.

  32. Mng kargonun sakarya carsı subesnden sikayetciyim kargommu eve getrmeden geldik yoktunız subeden alınız die msj atıyolar aradum acmadılar ertesi günü aradım actı bir bayan ve dövecekmş gbi konusuyo böyle elemanları alırsanz sz cok müşteri kaybedersinz

  33. gülşen demir on

    5305497696 nolu vodafone hattı kullanıcısıyım . benim şubat ve mayıs ayı faturamı otomatik ödeme talimatı verdiğim kartımdan iki fatura olarak aldılar. çok defa aramama rağmen bana yardımcı olmadılar şubat ayındaki faturayı diğer ay almayız dediler ve almadılar beşinci ayda aynısını yapınca aradım bana mart ayı ödememişsiniz ondan iki fatura çıktı diyorlar. 35 tl lik faturamı 84 ve 84 olarak iki fatura kestiler yani 170 lira aldılar benden haziran ayına fatura göndermediler ama bu ay fatura kestiler benim vodafonda 100 lira param var ve bana fatura kesiyorlar ilginiz için şimdiden minnettarım ..

Yorum Bırakın!