Reklam Şikayet Dilekçe Örneği

1

şikayet dilekçesi

İNDİR

Tüketicilerin yasalar önünde korumaları gereken en doğal haklarından birisi de Şikayet etme hakkıdır. İstemediğiniz ve rahatsız olduğunuz durumları yasal prosedürler çerçevesinde bildirmek için şikayet dilekçeleri hazırlamak ve bu şekilde müracat etmeniz gerekmektedir. Şikayet dilekçesi ile şikayetinizi bildirmenizin ardından yasal süreç başlayacak ve şikayetiniz değerlendirmeye alınacaktır.

dilekce örneğiSizlerin şikayetlerinizi bildirmeniz için gerekli dilekçeleri hazırlamakta sizlere yardımcı olabilmek adına, bir çok farklı şikayet dilekçesi örneğine yer verdik. Sizlerin tek yapmanız gereken bu dilekçe örneklerinden sizin şikayetinize uygun olan dilekçe örneğini bulmak ve üzerine tıklayarak bilgisayarınıza indirmek. İndirme işlemi tamamlanınca word belgesinin üzerinde istediğiniz oynamayı yapabilir. İşleminiz bitincede kolayca yazdır tuşuna basarak yazdırabilirsiniz. Kolay gelsin!

 

SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞI 

REKLAM KURULU BAŞKANLIĞI’NA

 

 

ŞİKAYET EDEN                     : Tüketicinin adı soyadı adresi

ŞİKAYET EDİLEN                  : Şikayet edilen kişi/ler yada kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)

ŞİKAYET KONUSU                : Reklamların genel ahlaka, kamu düzenine, kişilik haklarına uygun olmaması, gerçeğe aykırı,…… gibi sebeplerden birisi veya birden fazla sebep

 

OLAYLAR                               : …./…./2005 tarihinde …saatinde …Televizyonunda / gazetesinde /radyosunda / panosunda, broşüründe yayınlanan…ürün yada firma ile ilgili reklamı izlemiş / dinlemiş / okumuş / görmüş bulunmaktayım. Yapılan reklam yasada belirtilen reklam ilkelerine aykırılıklar içermektedir. Şeklinde anlatabilirsiniz. (şikayete konu olan olay, net, fazla ayrıntıdan uzak ama olayı tam olarak ifade etmelidir. (1, 2, 3, şeklinde  Madde madde anlatmanızı öneririz.)

 

Netice-i Talep                       : Söz konusu reklamın incelenerek durdurulması ya da düzeltilmesi, yayından kaldırılması ve  sorumlularının cezalandırılmasını  saygılarımla arz ve talep ederim.    …./ …. 2005 (tarih)

 

Ad, Soyad,

imza

 

 

Paylaş

1 Yorum

  1. Ben uc ay once tlfon fatoramin uzerine 1400 tl bi tlfon aldim, aldigimda butun sartlari konustuk, 1400 tl ye anlastik, 1400 tl yi 24 aya taksit olarak bduler, ve tlfonu aldim eve gittim, fatoranin kutunun icinde olmadigini far ettim, tekrar bayiye gittim fatorami istedim, vermedikmi filan dediler, hayir vermediniz dedim , tm haftaya gelin verecez yanlislikla subeye gitmistir seklinde konustular, iki bucuk ay boyunca hep gittim fatorami istedim, hep tm yari. Yada haftaya fatoran gelecek diye oyaladilar, sonunda tartistim onlarla, tartisinca nedense hemen fatorami verdiler, ama fatoranin uzerinde 1872 tl yaziyordu, bu ne dedim ben 1400 tl lik bi tlfon aldim neden fatorada 1872 tl yaziyor dedim, onlarda sen fatoradaki fiyata bakma sen sadece 1400 tl odeyecen dedi, bende baska bayiye gidip butun taksitleri odeyip hasabi kapatacaktim, ama bayi bana 1872 tl borcun oldugunu soyledi, neden dedim, 1872 tl lik bi tlfon almissiniz dedi, hayir ben 1400 tl lik bi tlfon aldim dedim, ozaman aldiginiz yere gidin dediler, aldigim bayiye gittim, onlara dedimki, ben tlfonu 1400 tl yemi aldim evet dediler, peki neden fatorada 1873 tl yaziyor ve ben kapatacaktim 1872 tle borcum oldugunu soylediler bunasil oluyor acaba dedim, onlarda yalan ustune yalan konusmaya basladilar, yok efendim biz 1400 tl ye sattik diyer fazla parayi vodafon aliyor filan dediler, ben vodafon musteri hizmetlerini aradim durumu anlattim, musteri hizmetleri bizim fiyatla bi ilgimiz yok sana 1400 tl dedilerse 1400 tl den fazla bur kurus alamazlar sizden dediler, bayi beni bay beni kandirdi kazikladi dolandirdi, lutfen rica ediyorum bu duruma bi il atin , ben fazladan okadar para odemek istemiyorum.

Yorum Bırakın!