Müşteri Hizmetleri CV Örneği

0

Müşteri Hizmetleri CV Örneği 

Müşteri Hizmetleri Hakkında Genel Bilgi 

Müşteri hizmetler alanında çalışan kişiler sektöre ve ürüne bağlı olarak değişen pazar alanı içerisinde firma ile müşteriler arasında iletişimi kuran ve iki tarafı da birbirlerine karşı temsil eden kişilerdir. Bu pozisyonda bulunan kişilerin iki tarafında çıkarlarını gözetiyor ve arada çok iyi bir denge sağlayabiliyor olmaları gerekir.

Müşteri Hizmetleri CV’si Neleri İçermeli

Müşteri hizmetleri için hazırlanan CV’de hepsinde olması gereken kimlik ve iletişim bilgileri, mesleki ve kişisel yetkinlikler, edinilmiş tecrübeler, sertifika bilgileri, referans ve hobiler hakkında bilgilerin yer alması beklenir. Bunların dışında eğer işe başvurulacak kurum uluslar arası çalışıyorsa ve de ithalat ihracat yapıyorsa İngilizce ve hatta ikinci bir yabancı dil bilgisine ihtiyaç duyulabilir. 

Müşteri Hizmetleri CV’sinde Giriş Yazısı Nasıl Olmalı?

Müşteri hizmetlerinde çalışan temsilciler klasik giriş yazıları yerine firmanın hedefine ve beklentisine hitap edecek ikna edici bir yazıyla CV’ye başlamalıdırlar. Doğru giriş ile hazırlanan özgeçmişler başvuranları birden bire birçok kişinin önüne geçirebilir. 

Müşteri Hizmetleri CV Orneklerine ve Bos CV Sablonlarina Buradan Ulaşabilirsiniz!

Müşteri Hizmetleri CV’sinde Eğitim Bilgileri Nasıl Yazılmalı?

Müşteri hizmetleri çalışanları günümüzde genellikle alan mezunu mühendisler arasından seçilmektedir. Örneğin tekstil sektöründe faaliyet gösteren bir firma müşteri temsilcisinin tekstil mühendisi olmasını bekler. Özellikle satış pozisyonlarında çalışan müşteri temsilcilerinde sektöre ait bir bölüm mühendisliğinden mezun olunmasa da bir mühendislik fakültesi mezuniyeti kısacası mühendislik bakış açısına ihtiyaç duyulmaktadır. Bunun dışında satış ve pazarlama bölümü mezunu olan kişilerde müşteri hizmetleri pozisyonları için uygun görülebilir. CV’de eğitim bilgileri doğru ve eksiksiz yer almalıdır.

Müşteri Hizmetleri CV’sinde İş Deneyimi Alanı Nasıl Yazılmalı?

İş deneyimlerinin CV’de yazılı olması oldukça önemlidir. Firmalar personelin neleri başarabileceğini daha önce neleri başardığından yola çıkarak hesap edebilirler. Satış alanında çalışan müşteri hizmetleri temsilcileri yazdıkları deneyimleri firma ve çalışılan Pazar bilgisi ile doğru bir şekilde paylaşmalıdır. Bilgileri verirken ortala sayısal veriler verilmesi daha dikkat çekici olabilir.

Müşteri Hizmetleri CV’sinde Olması Gereken Kişisel ve Mesleki Yetkinler Nelerdir?

İyi bir müşteri hizmetleri yetkilisinin iletişimde kuvvetli, ikna yeteneğine sahip, güler yüzlü, sabırlı, diksiyonu düzgün, seyahat engeli olmayan, temsil yeteneği güçlü kişiler olması gerekmektedir. Bunların yanında meslek anlamda da bilgi birikimi iyi olan kişiler her zaman bir adım önde olacaklardır.

Müşteri Hizmetleri CV’sinde Referans Bilgisi Eklemeye Gerek Var mı?

Müşteri hizmetleri yetkilileri dışarıya karşı firmayı temsil ettiği için oldukça önemsenen personellerdir. Firmalar seçtikleri personel ile ilgili bir pişmanlık yaşamak istemezler. Yaşanılan her bir pişmanlık firmanın ismine bir eksi ekleyebilir ve bu hiç hoş bir durum olmaz. Bu sebeple doğru kişiyi seçmek için firmalar referans bilgisine ihtiyaç duyarlar.

Müşteri Hizmetleri CV’si Hazırlanırken Yapılan Yanlışlar 

Müşteri hizmetleri için hazırlanan CV’lerde yapılan en belirgin hatanın ben ne olursa satarım yaklaşımında bulunuluyor olması diyebiliriz. Firmaların önemsediği bu pozisyon için kişiler öncelikle ürün hakkında bilgi edinmeli ve CV’sinde bu ürünü nasıl temsil edeceği hakkında ikna edici cümleler kurmalıdırlar.


CV Hazırlama Adımları

CV Hazırlama İle İlgili Tüm Detaylara Buradan Ulaşabilirsiniz! Yada Siz Sorun Biz Cevaplayalım!

Paylaş

Yorum Bırakın!