LinkedIn Firma Sayfası Nasıl Oluşturulur?

LinkedIn Firma Sayfası Nasıl Oluşturulur?

Linkedin özel firma sayfası oluşturulabilen sosyal ağlardan biri olarak karşımıza çıkar. Dileyen herkes bu sosyal ağ üzerinden kendi firma sayfasını oluşturabilir ve firmasına ait bilgileri linkedin üzerindeki diğer kullanıcılarla kolayca paylaşabilir. Ancak linkedin bünyesinde firma sayfası oluşturmak için öncelikle bazı hususlara dikkat edilmesi gerekir. Şimdi, linkedin firma sayfası nasıl oluşturulur? detaylı bir şekilde inceleyelim.

Linkedinde firma sayfa oluşturmak için neler yapılması gerekir?

Firmaların kendilerine özel sayfalar oluşturabildiği sosyal ağlardan biri olarak karşımıza çıkan linkedin, her firmanın kendine özgü sayfa oluşturarak diğer üyelere ulaşmasına yardımcı olur. Firma sayfası oluşturmak isteyen bir kullanıcının öncelikle aşağıdaki adımları izlemesi gerekir.

–          Öncelikle firma sayfası açmak isteyen kullanıcının doğru ad ve soyadıyla kendine özel bir linkedin hesabı olmalıdır.

–          Bunun yanında profil gücünün orta ya da yıldız olarak belirtilmesi gerekir.

–          Ardından firma sayfası açacak profilin birden fazla bağlantısı olması şarttır.

–          Sayfayı açacak kişinin firmada çalışıyor olması sayfanın açılması için gerekli hususlardan biridir.

–          Diğer yandan linkedin hesabına eklenmiş ve onaylanmış bir firma e-postası olması zorunludur.

–          Firmanın e-postasının kendisine özgü bir alan adına sahip olması gerekir.

Bunların yanı sıra e-postalarda bir alan adı birden fazla firma için kullanılamaz. Bir e-posta sadece tek bir firma sayfası için kullanılabilir ve gmail ya da yahoo gibi firmaların e-postaları ile firma sayfası oluşturulamaz.