Kurumlar Arası Geçiş Dilekçesi

0

Kurumlar Arası Geçiş Dilekçesi

Memur olarak çalışan kişiler belirli izinlere tabi olarak kurumlar arası geçişler yapabilirler. Bunun için kişinin başvuru yapması gerekiyor. Ayrıca ilgili yönetmelik gereğince belirtilen şartlarında yerine getirilerek uygulanması yasal kapsam içerisinde gereklidir. Geçiş işlemi yapmak istediğinizde geçmek istediğinizde kuruma başvuru yapmanız gerekiyor. Daha sonra kendi çalıştığınız kurumsan gerekli izinleri alarak geçişinizi tamamlayabilirsiniz. Geçişler aynı memuriyet içerisinde yapılır. Yetkilerde herhangi bir değişiklik olmaz.

Kurumlar Aracı Geçiş Dilekçesi Neden Yazılır

Farklı bir kurumda çalışmak isteyenler geçiş yapmak istediklerini belirtmek için kurumlar arası geçiş dilekçesi hazırlar. Geçiş işlemi ilgili kurumda kadro var ise yapabilir. Kadro yok ise geçiş işlemi uzayacaktır.

Kurumlar Arası Geçiş Dilekçesi Nereye Teslim Edilir

Kurumlar arası geçiş dilekçesini yazdıktan sonra geçiş yapmak istediğiniz ilgili kuruma vermeniz gerekiyor. Genel değerlendirme sonrası talebiniz olumlu bulunursa geçişiniz yapılır. Çalıştığınız kurumun da yazılı olarak izin vermesi gerekiyor. Eğer yazılı izin alınamaz ise geçiş işlemi tamamlanamaz.

Memurlar geçiş sırasında kazandıkları hakların altında da geçiş yapabilirler. Geçiş işleminde fark en fazla 3 derece olabilir. Memur geçiş sağladıktan sonra tekrar eski kurumuna dönmek isterse eski kurumun takdirine bakılır. Gerekli açık var ise geçiş işleminden yararlanabilir. Yasal işlemlerinizi başlatmak için ilgili dilekçeyi hazırlayabilir ve başvurunuzu yapabilirsiniz.

Paylaş

Kimler Neler Demiş?

  Subscribe  
Bildir