İnsan Kaynakları Sertifikası

0

İnsan Kaynakları Sertifikası

İnsan Kaynakları Sertifikası Nedir?

İnsan kaynakları sertifikası, insan kaynakları uzmanlık programı sonunda verilen belgedir.  İnsan kaynakları sertifikası eğitimi ile, iş yerinde insan kaynakları birimini önem kavratılırken;  insan kaynakları sistemleri öğretilerek, yeni sistem kurma yetisi de kazandırılır.

İnsan Kaynakları Sertifikası Nasıl Alınır?

İnsan kaynakları sertifikası, internetten uzaktan eğitim yoluyla alınabilir. Eğitim için gerekli olan videolar ve dökümanlar, sisteme yüklenmiş olup; kursiyer istediği zaman dilimi içerisinde bunları seyrederek, derslerini işlemiş olur.

Uzaktan eğitim işleyiş süreci;

  • Katılımcılar kesin kayıt yaptırdıktan sonra, sisteme giriş için gerekli olacak kullanıcı adı ve şifresi SMS ya da e-mail yoluyla gönderilir.
  • Katılımcı kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme giriş yaparak, istediği zaman sistemde yüklü olan ders videolarını seyrederek; konuları öğrenebilir.
  • Eğitim süresi dolmadan bir gün önce, sisteme giriş yapılarak sınav uygulaması yapılmalıdır.

 

İnsan Kaynakları Sertifikası Almak İçin Gerekli Koşullar Nelerdir?

  • En az lise mezunu olan ve insan kaynakları bölümünde kariyer yapmak isteyen kişiler,
  • insan kaynakları dalında uzmanlaşmak isteyen kişiler,
  • İnsan kaynakları bölümünde çalışan kişiler ve yöneticiler,
  • Şirketlerin bölüm ve departman yöneticileri,
  • Şirket sahipleri,
  • Yeni mezun olan üniversite mezunlarından insan kaynakları bölümünde çalışmak isteyenler bu kurslara katılarak, sertifika sahibi olabilirler.

İnsan Kaynakları Sertifikası Kaç Günde Alınır?

İnsan Kaynakları Sertifikası, uzaktan eğitim yoluyla alınabilir. Eğitim süresi 30 gün olup, eğitim süresi bitmeden bir gün önce sınav yapılır. Eğitime katılım zorunluluğu %80 oranındadır.

Diğer Sertifikalara ve Detaylı Bilgilerine Buradan Ulabşabilirsiniz!

Paylaş

Kimler Neler Demiş?

  Subscribe  
Bildir