İdari İşler Müdürü CV Örneği  

0

İdari İşler Müdürü CV Örneği  

 İdari İşler Müdürü Hakkında Genel Bilgi

İdari işler müdürlüğü otomotivden gıdaya, giyimden inşaata kadar çeşitli her sektöre kendisine iş bulabilen bir pozisyondur. Bu kişiler firmaların genel çalışma prensiplerine bağlı kalarak ihtiyaç duyulan tüm idari illerden sorumludur. Çalışanların yemek ve servis işleri, temizlik işleri, iş güvenliği, tadilat gibi işlerin sorumluluğunu üstlenir. Yaptıkları her işi ve aldıkları sorumlulukları üst yönetime raporlamak durumundadırlar. Birçok işi aynı anda yönetmek zorunda kalabildikleri için aslına bakıldığında oldukça zor ve zahmetli bir iştir.

İdari İşler Müdürü CV’si Neleri İçermeli

İdari İşler Müdürü CV’sinde aşağıdaki bilgilere mutlaka yer verilmelidir.

  • Giriş yazısı
  • Kimlik bilgileri
  • İletişim bilgileri
  • Eğitim bilgileri
  • Deneyimler
  • Yabancı dil bilgisi
  • Mesleki ve kişisel yetenekler
  • Sertifika bilgileri
  • Hobiler
  • Referanslar

İdari İşler Müdürü CV’sinde Giriş Yazısı Nasıl Olmalı?

Giriş yazısında daha önce kazanılmış tecrübelere ve kısaca kişi ile ilgili özet bilgiye yer verilmelidir. Yazının rakipler arasından sıyrılabilecek şekilde dikkat çekiyor olmasına özen gösterilmesinde fayda vardır.

İdari işler müdürü CV Orneklerine ve Bos CV Sablonlarina Buradan Ulaşabilirsiniz!

İdari İşler Müdürü CV’sinde Eğitim Bilgileri Nasıl Yazılmalı?

İdari işler müdürü pozisyonu için üniversitelerin işletme, iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ve ya insan kaynakları gibi bölümlerinden mezun olma şartı aranmaktadır. Eğitim bilgileri adıyla açılan başlıkta bilgiler doğru olacak şekilde verilmelidir. 

İdari İşler Müdürü CV’sinde İş Deneyimi Alanı Nasıl Yazılmalı?

Firmalar için oldukça önemli olan bu pozisyon için bilgi birikimi ve deneyim istenir. Şirketin önemli faaliyetlerini yürüten ve karar alma yetkisi olan bu kişilerin çevresinin de geniş olması iyi olacaktır. Deneyimlerini CV’sinde kısa ve net bir şekilde ifade edebilen kişiler daha fazla tercih edilir olurlar.

İdari İşler Müdürü CV’sinde Olması Gereken Kişisel ve Mesleki Yetkinler Nelerdir?

İdari işler müdürü ofis programlarını, personel ve bordrolama programlarını, muhasebe programlarını biliyor olmalı, sosyal yönüne önem vermeli ve insan ilişkilerinde başarılı olmalıdır. İyi bir idari işler müdüründe olmazsa olmaz temel dört özellik ise güven unsuru, sabır ve azim, iyi tespit ve gözlem yetisi, iletişim kabiliyetidir. 

İdari İşler Müdürü CV’sinde Referans Bilgisi Eklemeye Gerek Var mı? 

Önemli kararların alındığı ve faaliyetleri yürütüldüğü bu bölümde çalışan kişilerin güvenilir olması önemlidir. Bu sebeple firmalar eleman seçiminde bulunurken referans alma ihtiyacı duyacaktır. Referans bilgisi paylaşılması önemlidir.

İdari İşler Müdürü CV’si Hazırlarken En Çok Yapılan Hatalar

Birçok alanda iş ve işlem yürütüldüğü için CV hazırlarken yapılan işleri anlatma aşaması biraz karışık olabilir. Bu karşı tarafa da yansırsa CV inceleme aşamasında sıkılır ve dikkat alınmazsınız. Bilgilerin kısa net ve anlaşılır olmasına dikkat edilmesinde fayda vardır.


Mesleklere Göre Örnek CV’ler

 Diğer Mesleklere Göre Hazırlanmış CV Örneklerine Buradan Ulaşabilirsiniz!

Paylaş

Yorum Bırakın!