Garanti bankası yılların verdiği birikimle gelişen ve değişen Türkiye’nin gelişmesinde pay sahibi olabilmek adına her geçen gün gücüne güç katan yeniliklere adım atmaktadır.

Bu planlamalar dâhilinde yurt içindeki şubelerinin sayısını artırmakla kalmayan Garanti bankası KKTC satış temsilcisi personel alımı ile de yavru vatanda gelişimini sürdürmektedir.

Garanti Bankası KKTC personel alımları

Garanti bankası KKTC deki şubelerinde görevlendirilmek üzere satış temsilcisi pozisyonunda çalıştırılacak personel alacağını duyurdu. Bu pozisyonda çalıştırılacak personelin en az iki yıllık meslek yüksekokulu mezunu olması ya da 4 yıllık üniversite mezunu olması gerekmektedir. Ayrıca başvuracak adayların KKTC vatandaşı, bireysel bankacılık alanında en az iki yıl deneyimli, erkek adaylar için askerlik görevini yapmış ya da en az iki yıl tecilli, yoğun iş ortamına uyum sağlayabilecek, dikkatli, takipçi, çözüm odaklı, iletişimi kuvvetli, detaylara önem veren çok iyi derecede Microsoft Office program bilgisine sahip ve tercihen İngilizce bilen kişiler olması gerekmektedir.

garanti Bu pozisyona alınacak personel bireysel kitle müşterilerinin alış ve satış faaliyetlerini, ürün penetrosyonunun artırılması esasına göre yönetir. Bunu kendine hedef bilen personel hedef bölgedeki müşterilere lobide anında ve yerinde satış yapmayı amaçlaması gerekmektedir. Yeni müşterilerin bankaya kazandırılması yolunda potansiyel müşteri grubundan kişilerin Garanti Bankasına kazandırılması bu pozisyonda çalıştırılacak personelin öncelikli hedefi olmaktadır.

Bu pozisyonda çalışmak isteyen ve şartları pozisyonun şartlarına uyanlar aşağıdaki başvuru linkinden başvurularını gerçekleştirebilirler.

Garanti Bankası KKTC Satış Temsilcisi Personel Alımı için TIKLAYIN!