Eksik Gün Bildirim Formu

0

Eksik Gün Bildirim Formu

Eksik gün bildirim formu dilekçesi, işverenler tarafından yanında çalıştırmış oldukları işçilerin 30 günden az sigortalı oldukları aylarda 30 günden az çalışma sebeplerini bağlı oldukları sosyal güvenlik müdürlüklerine bildirdikleri formdur. İşverenin eksik yatırdığı primlerin sosyal güvenlik kurumuna gerekleri ile birlikte açıklamasının yapılması için yazılır.

Eksik Gün Bildirim Formu Dilekçesi Nedir ve Neden Yazılır?

Hastalık nedeni ile işçinin rapor alması, ücretsiz izne ayrılması, partime çalışmanın söz konusu gibi durumlarda işveren bu bildirimi yapmak zorundadır.

Eksik Gün Bildirimi Formu Dilekçesi Ne İçin Kullanılır?

Eksik gün bildirim formu dilekçesinin kullanım amacı işverenin işçisinin 30 günden az çalışmasını nedenleri ile birlikte ilgili kuruma bildirmesi amacı ile kullanılır.

Eksik Gün Bildirimi Formu Dilekçesi Nasıl Yazılır?

Bu form, işveren tarafından formda yer alan iş yeri sicil numarası, işçinin kimlik bilgileri, iş yeri adresi, işveren bilgileri, eksik gün sayısı, eksik çalışma nedeni gibi bilgiler doldurularak yazılır.

Eksik Gün Bildirimi Formu Dilekçesi Nereye Teslim Edilir?

Eksik gün bildirimi formu dilekçesi, işveren tarafından eksiksiz ve doğru olarak doldurulduktan sonra iş yerinin bağlı olduğu sosyal güvenlik il müdürlüklerine, il müdürlüklerinin olmadığı yerlerde ise ilçe müdürlüklerine teslim edilir. Bu formun işveren tarafından imzalı olarak teslim edilmesi gerekir. Bu formun ilgili kuruma teslim edilme süresi eksik çalışılan aydan sonraki ilk ayın 23. günü mesai bitimine kadar teslim edilmesi gerekir.

eksik gun bildirim formu

Eksik gun bildirim formu İNDİR

Diğer Form Örneklerine Buradan Ulaşabilir, Ücretsiz İndirebilirsiniz!

Paylaş

Kimler Neler Demiş?

İlk Yorumu Siz Yapın!

  Subscribe  
Bildir