Çağrı Merkezi Personeli CV Örneği  

0

Çağrı Merkezi Personeli CV Örneği   

Çağrı Merkezi Çalışanı Hakkında Genel Bilgi 

Çağrı merkezi çalışanları çeşitli sektörlerde görev alabilmektedirler. Görev talimatları gereği firmalara gelen çağrıları cevaplama, çağrı sonrası backoffice işlemleri yapma, satışa yönelik yeni müşteri kazandırma ya da mevcut müşterileri koruma ve müşterilere yardımcı olma işlemleri ile ilgilenirler. Dinamizmi yüksek olan bir meslek grubu olduğu için tercih edilen yaş aralığı maksimum 26 olmaktadır. 

Çağrı Merkezi CV Örneği   Çağrı Merkezi Çalışanı CV’si Neleri İçermeli

Çağrı merkezi çalışanı olmak için hazırlanan CV’lerde birçok sektörde olduğu gibi ortak kullanılan kişisel, eğitim, sertifika, hobiler ve referans bilgileri verilmelidir. 

Çağrı Merkezi Çalışanı CV’sinde Giriş Yazısı Nasıl Olmalı?

Çağrı merkezi çalışanları için en güzel giriş yazısı geçmişte aynı alanda kazılmış deneyimler varsa, yaşanılan bir sorun ve nasıl çözüldüğü ile ilgili bir yazı hazırlamak olacaktır. 

Çağrı Merkezi Çalışanı CV’sinde Eğitim Bilgileri Nasıl Yazılmalı?

Bir çağrı merkezi çalışanının CV’ sinde belirteceği eğitim seviyesi lise, yüksek okul ve üniversite olacaktır. Genel olarak üniversite mezunları tercih edilse de diğer nitelikleri uygun görüldüğü taktirde lise ve ön lisans ta uygun görülür. Günümüzde üniversitelerin çağrı hizmetleri adı altında eğitim veren bölümleri bu meslek grubu için eleman yetiştirirler. Aynı şekilde birçok özel öğretim kurumlarında da çağrı hizmetleri alanında bilgi edinilip sertifika alınabilmektedir.

Çağrı Merkezi Çalışanı CV’sinde İş Deneyimi Alanı Nasıl Yazılmalı?

Çağrı merkezinde çalışan kişiler oldukça sabırlı ve uyar yollu olmak zorundadırlar. Öz veri isteyen bu meslek için yeni mezun kişiler alınıp yetiştirilebileceği gibi tecrübe ye de önem verilmektedir. Eğer CV’de daha önce çalışılan yer ve iş hakkında bilgi verilirse bu sizi rakiplerinizin önüne geçirebilir. İş deneyimi kısa ve öz yazılmalı genel yapılan işler dışında dikkat çekecek görevler varsa bunlara yer verilmelidir.

Çağrı Merkezi Çalışanı CV’sinde Olması Gereken Kişisel ve Mesleki Yetkinler Nelerdir?

Öncelikle insan ilişkileri kuvvetli biri olması gerekmektedir. Çağrıların düzgün cevaplanabilmesi için diksiyonunun uygun ve sabrının da çok olması önemlidir. Geniş bir coğrafyaya hitap eden kurumlarda çalışan kişiler için yabancı dil bilgisi de istenmektedir.

Çağrı Merkezi Çalışanı CV’sinde Referans Bilgisi Eklemeye Gerek Var mı?

Referans bilgisi her sektör için geçerli görülebilecek önemli bir detaydır. Bu sebeple çağrı merkezi çalışanı CV’sinde referans bilgisi eklenmesi gerekmektedir.

Çağrı Merkezi Çalışanı CV’si Hazırlanırken Yapılan Yanlışlar

Çağrı merkezinde çalışan personeller ortala asgari ücretin yaklaşık %30’ u fazlası bir maaş alabilmektedir. Bu sektörde işe başlamayı düşünen kişilerin CV’lerinde maaş beklentilerini yüksek tutmaları değerlendirmeye alınmama sebebi olabilir.

Bu sektörde en çok karşılaşılan soru ise neden çok fazla sirkülasyon olduğudur. Sektör genelinde çalışan yaş ortalaması düşük olması ve piyasada çok fazla eleman bulunuyor olması sık değişikliğe neden olur. Ayrıca düşük ücret yönetiminin nedenini de buna bağlamak mümkündür.

Çağrı Merkezi Personeli CV ÖrnekleriÇağrı Merkezi Çalışanlari icin hazirlanan Boş CV Şablonlarına ve Mesleklere Göre CV Örneklerine Buradan Ulaşabilirsiniz!


CV Hazırlama Adımları

CV Hazırlama İle İlgili Tüm Detaylara Buradan Ulaşabilirsiniz! Yada Siz Sorun Biz Cevaplayalım!
Paylaş

Yorum Bırakın!