Bankacılık sektöründe önce geleden bankalardan biri olarak karşımıza çıkan Bank Asya, bireysel ve kurumsal hizmetleri ile pek çok müşterisine birbirinden farklı imkanlar sağlamaktadır. Bunun yanında yılın belirli dönemlerinde gerçekleştirdiği personel alımları ile açık pozisyonları dolduran Bank Asya, birtakım şartlar altında personel alımları yapmaktadır. Şimdi Bank Asya işe alım süreci nasıldır ve işe girmek için neler yapmak gerekir?, gelin yakından bakalım.

 

Bank Asya iş başvurusu nasıl yapılır?

Bank Asya iş başvuruları konusunda öncelikle belirtmemiz gerekir ki, birtakım şartları sağlamanız gerekmektedir. İşe alım koşulları arasında;

–          T.C vatandaşı olmak,

–          18 yaşını doldurmuş olmak,

–          Kamu hizmetlerinden yasaklı bulunmamak,

–          İyi hal sahibi olmak,

–          Bankanın sizin hakkınızda yapacağı soruşturma sonucunda olumlu istihbarat ulaşması,

–          Görevini yapma konusunda herhangi bir engele sahip olmamak

–          Yazılı ve sözlü sınavlarda başarı elde etmek

yer almaktadır.

bankasya Bank Asya iş başvurusu ilanları öncelikle bankanın resmi web sayfasında ve bunun yanında birtakım kariyer portallarında duyurulmaktadır. Bu ilanlar üzerinden banka bünyesinde bulunan açık pozisyonları görmek ve buna göre başvuru yapmak mümkündür. Başvuruların ardından yapılan yazılı ve sözlü sınavlar banka bünyesinde çalışmaya başlamak adına önemli bir konumda yer almaktadır. Yazılı sınavdan başarılı bir sonuç elde edilmesi mülakata çağrılmanıza neden olacaktır. İşe alınmak için aşılması gereken en son engel ise mülakattır. Mülakatın da başarılı bir şekilde geçilmesinin ardından başarılı adaylar uygun görülen açık pozisyonlara yerleştirilmektedir.