Alan Değişikliği Başvuru Formu

0

Alan Değişikliği Başvuru Formu

Öğretmenlere bazı dönemlerde Milli Eğitim Bakanlığı tarafından alan değişikliği imkânı sağlanmaktadır. Bunun nedeni öğretmenlerin bazı alanlarda görev yapmalarının daha önemli ve gerekli olmasından kaynaklanmaktadır. Sadece belirli branşlardaki öğretmenlere alan değişikliği işlemine izin verilmekle birlikte başvurular alan değişikliği başvuru formu ile yapılmaktadır.

Alan Değişikliği Başvuru Formu Nedir? Neden Yazılır?

MEB başvuru kılavuzuna göre alan değişikliği için başvuru yapabilecek öğretmenlerin doldurması gereken formdur. Alan değişikliği başvuru formu, alan değişikliği yapmak isteyen öğretmenlerin başvurusunun alınması ve gerekli tahkikatın yapılması için yazılmaktadır.

Alan Değişikliği Başvuru Formu Ne İçin Kullanılır?

Bahsedilen form sadece alan değişikliği başvurularında kullanılmaktadır. Yetkililer bu formda yer alan bilgileri de araştırma sürecine katarak adayların alan değişikliği yapmasının uygun olup olmadığını değerlendirmektedir.

Alan Değişikliği Başvuru Formu Nasıl Yazılır?

Alan değişikliği başvuru formu MEB’nın resmi sayfasında yer alan elektronik bir form olup, öğretmenler ilk olarak şifre alarak giriş yaptıktan sonra formu doldurabilmektedir. Ardından form çıktı alınarak gerekli mercilere iletilmektedir.

Alan Değişikliği Başvuru Formu Nereye Teslim Edilir?

Alan değişikliği başvurulara başvuru tarihinde ve sadece belirtilen alanlarda http://mebbis.meb.gov.tr veya http://ikgm.meb.gov.tr adresleri üzerindeki elektronik form kullanılarak yapılmaktadır. Alan değişikliği başvuru formu kılavuzda anlatıldığı şekilde doldurulduktan sonra onay süreci başlamaktadır. Onay sürecinin ardından formun iki nüsha çıktısı alınmalı, il -ilçe Milli Eğitim Müdürlükleri ya da belirlenen okullara teslim edilmelidir.

 

Paylaş

Kimler Neler Demiş?

  Subscribe  
Bildir